Klachtenregeling

Klachtenregeling

Heb je een klacht?

 

Het kan gebeuren dat jij niet tevreden bent over de begeleiding die je krijgt van Puur Persoonlijk. Dan horen wij dit graag. Hiervoor kun je in eerste instantie altijd mondeling terecht bij jouw persoonlijk begeleider,  lukt dat niet kun je ook in gesprek met de directie.

Je kunt hiervoor jouw  klacht mailen naar info@puur-persoonlijk.nl. We nemen de klacht serieus en zo snel als mogelijk in behandeling, zodat we jouw onvrede kunnen oplossen.

 

Alhoewel wij natuurlijk ons uiterste best doen ,kan het zijn dat we er niet ( meteen ) uit komen.

In dat geval, kun je gebruik maken van ondersteuning bij je klacht door:

klachtenfunctionaris van ’s Heerenloo, voor de klanten die we in onderaannemerschap begeleiden

 

Adviespunt Zorgbelang Gelderland      https://adviespuntzorgbelang.nl

Nadat je bent ingelogd op hun website,

Zie je voor ouder & jeugd de volgende contactgegevens:

“Contact

Bel 088 555 1000

Je kunt ons gratis bellen op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur.

Of chat op www.jeugdstem.nl (chat open: op ma-do van 16:00-20:00 uur / vr van 15:00-17:00 uur).”

 

Zie je voor sociaal domein/WMO de volgende contactgegevens:

“Contactgegevens Wmo-ondersteuning in uw gemeente Niet iedere gemeente biedt cliëntondersteuning aan via Adviespunt Zorgbelang. Via onze contactpagina kunt u eenvoudig zien of wij u kunnen ondersteunen.”

Zie je voor WLZ de volgende contactgegevens:

“Contact

Onze cliëntondersteuners helpen u graag bij al uw vragen over het regelen en de uitvoering van uw zorg: in een instelling of thuis, met of zonder een persoonsgebonden budget (pgb).

Bel 0900 243 81 81 (ma t/m vr van 09:00 – 17:00 uur, lokaal gesprekstarief) “

 

 

De mogelijkheid om je klacht door een ander iemand te laten behandelen  proberen wij verder uit te breiden.